Poți descărca aplicația:
Get it on App Store Get it on Google Play
Franța a primit prima aeronavă cisternă KC-130J Super Hercules
Forțele Aeriane Franceze au primit primul dintre cele două avioane cisternă KC-130J Hercules, fabricate în America, potrivit unui comunicat emis compania Lockheed Martin, transmite defenceblog.

Franța va primi în total patru avioane Super Hercules - două avioane de transport de luptă C-130J-30 și două cisterne aeriene KC-130J - printr-o vânzare militară străină cu guvernul SUA. Cele două avioane C-130J-30 au fost livrate în 2017 și 2018, iar un al doilea KC-130J va fi livrat în 2020. Toate aceste Super Hercules sunt operate împreună cu flota deja existentă din Franța de aeronave C-130H.

KC-130J oferă Forțelor Aeriene Franceze cu o soluție dovedită care oferă combustibilul atât de necesar în orice mediu, în orice moment”, a declarat Rod McLean, vicepreședinte și director general, la Lockheed Martin. „Atunci când a ales să funcționeze atât C-130J-30, cât și KC-130J, Franța și-a construit o flotă aeriană diversă, care extinde atât capacitățile cât și acoperirea globală a Forțelor Armate Franceze.”

Franța este a 17-a țară care a ales C-130J pentru nevoile sale de transport aerian. C-130J Super Hercules este cel mai avansat aparat tactic în funcțiune astăzi, oferind performanțe superioare și capabilități îmbunătățite, cu raza de acțiune și versatilitatea pentru fiecare teatru de operații și cerințe în evoluție.

KC-130J este o soluție testată de luptă care folosește din plin îmbunătățirile tehnologice și de performanță ale aeronavei C-130J Super Hercules. Aeronavele KC-130J atribuite unităților US Marine Corps au peste 20.000 de ore de zbor în Irak. KC-130J este testat în luptă și oferă capacități care permit flotelor din întreaga lume să continue să zboare.

KC-130J alimentează atât aeronave cu aripi fixe, cât și rotative, precum și realimentare rapidă la sol. Aeronava oferă o capacitate de combustibil de 60.000 lbs (30 de tone) pe care o poate aloca între propriile cerințe de zbor în raport cu cerința de realimentare în aer. Când este nevoie de mai mult combustibil, se pot descărca 12 tone (24.392 lbs) suplimentare de combustibil dintr-un rezervor de combustibil din aluminiu de 13.627 litri special configurat. De asemenea, sistemul funcționează fără rezervorul de fuselaj, astfel încât compartimentul de marfă poate fi utilizat pentru încărcătură în aceeași misiune, oferind aeronavei o flexibilitate și mai mare.

Prin această livrare, Franța se alătură unei comunități globale de operatori KC-130J. În 2018, Germania a anunțat achiziționarea unei flote C-130J-30 / KC-130J, care va fi operată în parteneriat cu Franța.

Vezi și: F-35 a fost testat în interceptarea unei rachete cu rază lungă de acțiune

Ştiri Recomandate